10 martie 2010

Cu Wella



Este o gamă excelentă, care m-a încântat doar la vederea culorii mov, ştiind că aproape toţi furnizorii de produse cosmetice de pe piaţă folosesc această culoare pentru ambalajele produselor ce îngrijesc părul fin, fără volum, cum şi eu posed la momentul acesta. Ce-i drept, doar la salon aveam parte de efectul întregii game, dar acum răsfăţul s-a mutat şi la mine acasă. A venit la timp, chiar la începutul primăverii, când tot organismul are nevoie de revigorare.

Chiar şi cititoarele postărilor mele sunt mai înfloritoare decât noul anotimp... (îţi admir îndelung buclele şi nuanţa lor, "vernal Anca", şi aştept o.k.-ul pentru a posta noul tău look şi aici)...

Known Anca...                                                                ...and the new Anca

3 comentarii:

  1. Heiiiiii, multumesc MissMOny!! nu ma deranjeaza, chiar imi face placere- daca te intereseaza iti dau si detalii despre procesul tehnologic!

    iubesc gama despre care vorbesti in postul tau- folosesc masca(aceea de jos, in dreapta) de mai bine de un an si jumatate, iar rezultatele sunt spectaculoase, nu e nici un dubiu asupra efectelor produselor profesionale (aplicate corect) asupra parului imperfect de la natura. Intr-o postare mai veche a mea, imi numeam parul "blana de broasca"- de la numele asta depreciativ, pana la aprecierea tuturor celor 16 persoane care m-au complimentat pe FBK pentru parul meu...e doar o masca SP si-un sampon Wella Anti-grease.

    Te pup, o saptamana frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. canard spunea...

    ce s-o fi intamplat cu comentariul meu in care-ti multumeam acum mai bine de o saptamana?. nu stiu, trolul din computer a fost pe pozitii, cred...asadar, draga MissMOny, tare esti draguta ca ma faci populara in blogosfera, sper ca in viitorul apropiat sa pui si poze cu tine :-)
    weekend placut, iar daca mergi la vreo sindrofie de Florii, petrecere frumoasa

    27 martie 2010, 11:02

    RăspundețiȘtergere
  3. Petrecere frumoasă pentru cei sărbătoriţi! Din păcate, eu nu pot ajunge la niciunul... Cât despre mulţumirile tale, cu drag! Aş fi vrut să te postez la începutul primăverii, cred totuşi, că o voi face şi acolo. Iar pozele cu mine, nu am unele cu "before and after". Dar pe ale tale, le-am adorat!!!

    27 martie 2010, 11:24

    RăspundețiȘtergere