14 decembrie 2010

E iarnă. Din nou

     Și a trecut un an de când am descoperit, plină de recunoștință, noi preocupări... blogger, Facebook... alt stil beletristic de lecturat... altă liniște sufletească. Era iarnă cu un an în urmă, când m-am entuziasmat atât de tare în fața laptopului cu puține utilizări până atunci. Îi atribuiam noi sarcini, noi intervale orare de utilizare. Ce-i drept, și noi viruși electronici... fără de care nu se putea, tot navigând. 
     Iar acum, recitind gândurile de peste timp, reușesc să înțeleg că vorbele sufletului meu au fost rostite cu voce tare, dorințele au căpătat contur, copleșirea râvnită a invadat nepăsătoare și chiar și lista ”to do” se transformă în ”done”. Am început cu această imagine și cu urări de bine, lansate online. M-a fascinat doar închipuirea unui astfel de decor, dacă nu în căminul meu, măcar pe blogul meu. M-a caracterizat o perioadă. Acum văd că e în tendințe: bradul de Crăciun se vrea argintiu anul acesta. 



Al meu rămâne același  ca în fiecare an și mă emoționează de fiecare dată când vine vremea să îmi îmbogățească atmosfera de sărbători...

Un comentariu: