06 septembrie 2010

E septembrie... avem o vacanță de povestit!!!

     Și pentru că e un nou început, cu oameni noi, povești interesante, locuri străbătute în feluri inedite, eu îmi fac o cafea și mă așez comod la scris. Mi-ar plăcea să mi se alăture toți cei dragi mie, care au avut vacanțe de vis, care au postat pe Facebook cele mai frumoase ipostaze în care s-au aflat în peregrinările lor și... să povestim. Deși am parcurs postările de pe blogurile ce le urmăresc, sunt sigură că mai sunt secrete neîmpărtășite care ar face deliciul unei seri de toamnă. Dar până la a depăna impresiile sufletești din vacanța mea, mărturisesc că m-am lăsat copleșită de toată atmosfera anotimpului prezent și am schimbat aspectul jurnalului meu, urmând exemplul unei blogger-girl cunoscute, iar povestirile despre "ce-am mai făcut astă - vară" le voi reda cu ocazia altor "coffee moments".

Un comentariu:

  1. LOL "Ï know what you did last summer"- poate cineva are si povesti de thriller, ale mele in majoritatea lor sunt de comedie, asta cand nu sunt "rasu-plansu"- ai dreptate, de multe ori cand esti si pe FBK si pe blog te cam lenevesti si postezi ori intr-o parte ori in alta. de ex. eu ma tot laud ca pun poze pe blog dar de 2 sapt n-am reusit decat pe FBK-poze de la castele din varf de munte, de la pesteri intunecate si reci, de la manifestari culturale sau de la gratare cu prietenii pe care n-apuc sa-i vad decat in vacanta... deci, da!Sa povestim!

    RăspundețiȘtergere