17 septembrie 2010

Au mai rămas 100 de zile până la Crăciun

     ... Asta da veste bună! Am găsit pe Facebook o postare a unui site căruia m-am alăturat din curiozitate. Astfel că, în seara aceasta, am citit de două ori titlul campaniei de promovare a Books Express. Nu existau cuvinte mai potrivite pentru o săptămână, o seară, o stare ca cele existente! Dar toate astea m-au teleportat de la realitate la serendipitate și am intrat voit în alte dimensiuni sufletești. Cele despre ce îmi doresc pentru săptămâna sau luna viitoare, cele legate de lucrurile care depind de mine, cele ce vor veni odată cu noile mele gânduri, speranțe și așteptări, cele mai ascunse dorințe pentru cei dragi și, de cele mai multe ori, pentru cei mai dragi oameni care merită să trăiască doar pentru a cunoaște fericirea, liniștea și împlinirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu