20 februarie 2010

Am găsit, în sfârşit, soluţia!

     E sâmbătă... De ce??? De ce trebuie să merg azi la job? De ce trebuie să mă dau jos din pat aşa de matinal? De ce să am parte de jumătate de răsfăţ? Sau deloc?... Dar nu, nu există jumătate de răsfăţ de sâmbătă... Va exista unul mic..., uşor... Aşa că m-am decis, după un sfert de oră de gândire (da, e prea de dimineaţă), că trebuie totuşi să-mi fie bine, să mă anim pentru toată ziua de astăzi... Trebuie să fiu tonică... Iar soluţia mea, pe care o tot amân de ceva zile, e prepararea unui mic dejun din fructe. Daaaa, numai din fructe... Ce nu mă lăsa pe mine până acum să aplic metoda nou închegată în mintea mea, era că n-aş fi vrut să mănânc chiar un măr întreg, nici o o pară întreagă, poate doar o nectarină... Un kiwi nu am mai mâncat de ceva luni, doar pentru că pofta mea era de doar...2-3 muşcături dintr-un fruct, oricare ar fi fost acesta. Dar astăzi, deşi aşa se cam servesc majoritatea dintre ele, le-am feliat pe toate. Da, şi pe măr l-am feliat! Şi pe pară am feliat-o rondele! Nectarina mi-a lăsat un curcubeu în farfurieee...Iar din kiwi mi-am luat doar 3 feliuţe...


Restul, din fiecare fruct ce mi-a stârnit pofta în dimineaţa aceasta, le-am făcut o adevărată salată, deşi nefinalizată, pentru mai târziu...când voi termina ziua de lucru. Nu-mi vine să cred...nici acum... Eu chiar merg la job astăzi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu