30 ianuarie 2010

Unde am fost azi...

      Dimineaţa de azi nu mi-a creat niciun plan de a coborî din pat măcar... Cartea de zilele acestea a rămas prin aşternut de aseară, aşa că starea mea de bine a început odată cu ora la care nu doream decât cafeaua "cea de toate zilele" şi paginile următoare de lectură. Cum rar mi se întâmplă să ies din casă fără voie, motivul pentru care am rupt vraja dimineţii de week-end se numeşte... "soră mai mică". Aparent pentru treburi obişnuite, am bătut ceva timp străzile din cartier şi din tot ce aveam de dus la finish, prânzul rezervat la ... "Ma cherrie"...(eu aşa am reţinut!) s-a concretizat. Ajungem la locul cu pricina, văd că se numeşte "Chez Marie", (pentru mine tot una), ni se prezintă masa (cu nimic mai prejos decât în imagine), meniul (cu preparate fine, la preţuri de bun simţ, de mult bun simţ), localul arată drăguţ (decoraţiunile bine alese), vecini de masă obişnuiţi (Christine Valmy)...gesturi de casă primitoare... Comentariile mele nu mai contează... Cele de pe site-ul restaurantului sunt de ajuns...

 
Restaurant CHEZ MARIE Bucuresti

2 comentarii:

  1. pacat ca nu reusesc sa fac linkul sa mearga- caut informatii pe net, sunt curioasa sa aflu mai multe despre locul despre care scrii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Locul cu pricina se afla in zona Gradinii Icoanei. Am fost si eu pe acolo, la un botez. Chiar e dragut! Merita!

    RăspundețiȘtergere