16 septembrie 2010

...Când ajung acasă

Deși mi-am propus amintirea virtuală a zilelor de vară, nu mai este timp de povestit... Mă bucur doar că vacanța mea a fost una liniștită, însorită și cu tot ce mi-am dorit să fac. Singurul regret, deși va rămâne pe o listă "to do", este că nu am ajuns în vizită la muzeele bucureștene, dar am savurat liniștea, răcoarea și ofertele multor locuri de relaxare din cel mai aglomerat oraș cunoscut de mine până acum. Am găsit însă și altă atmosferă, ce-i drept descoperită uneori întâmplător, poate chiar în mijlocul agitației, dar care oferea atâta liniște încât personajele lecturilor mele estivale s-ar fi putut face auzite. Însă acum, la un nou început,  cu oameni noi în jur, cu alte speranțe, doar amintirile mai stăruie în suflet și privirile îmi sunt încântate de ce mă bucură pe mine cel mai mult la sfârșitul unei zile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu