17 martie 2010

E 17 martie...

      Dear sister,

      Pentru că am idee despre caracteristicile zodiei şi ştiu cum să mă port sau la ce să mă aştept din partea unei surori peşte, astăzi revăd cum sunt de fapt cei născuţi pe data de 17, indiferent de lună, cu toate că m-aş aventura să spun că 17 martie este ruptă din calendar şi ridicată deasupra tuturor zodiilor... Astfel, că, la cât de deosebită eşti pentru mine, îmi doresc pentru tine tot ce e mai bun în lumea asta, linişte în toate nopţile pentru ca toate zilele să-ţi fie senine, putere şi speranţă pe orice drum te vei afla, pentru că poţi fi oricine îţi doreşti...chiar şi Miranda Priestly, iar de toate acestea ţi se vor părea greu de realizat sau de aşteptat şi nu ai chef azi... doar trăieşte-ţi clipa vieţii tale... ca să fii pe deplin mulţumită...

 

      P.S. Şi da, bineînţeles că îmi mai doresc pentru tine cadouri ca cel pe care tocmai ţi l-am oferit şi nu numai... Mă rog pentru... cât mai multe... "expensive gifts", logic "brand-uite"... Doar aşa te ador...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu